Hoe kan het dat ik niet kan inloggen op ZeelandNet?

Dit kan verschillende oorzaken hebben:

  1. Typefout in inlognaam of wachtwoord.
    Controleer of u de inlognaam of het wachtwoord goed heeft ingevoerd. Let er op dat wanneer u een gastaccount heeft, de optie inloggen gastaccount aangevinkt is. Ook moet het gastaccount dat u aangevraagd heeft, geactiveerd zijn.
  2. Cookies worden niet geaccepteerd.
    Indien uw internetbrowser cookies blokkeert, dient u uw internetbrowser zo in te stellen dat cookies wel toegestaan worden.
  3. De computer vergist zich in de SSL-versie:
    • Open Internet Explorer
    • Klik op Extra en vervolgens op Internetopties
    • Klik op tabblad Geavanceerd
    • Verwijder het vinkje bij SSL 3.0 gebruiken
  4. De tijd van uw computer staat verkeerd.
    Klik rechtsonder op de tijdsaanduiding en stel uw datum en tijd goed in. Als de volgende keer dat u uw computer weer aanzet wederom de tijd verkeerd staat, is de back-upbatterij op uw moederbord vermoedelijk leeg. Vervang deze zo spoedig mogelijk. Anders blijft u met iedere beveiligde internetpagina problemen houden.
  5. Uw internetbrowser werkt niet goed.
    Probeer het eens met Mozilla Firefox of Google Chrome. Wellicht heeft u daar geen problemen mee om op beveiligde internetpagina’s te komen.
  6. Uw multimedia-abonnement is geblokkeerd. U kunt weer inloggen zodra uw abonnement gedeblokkeerd is.